Mine bøker

Ce n’est pas toujours facile de choisir une nouvelle lecture. Je vous propose donc de partager mes idées de lecture. Mes commentaires ne sont en rien des critiques littéraires, mais tout simplement elles veulent vous dire si j’ai apprécié ce moment de lecture ou non.

 Septembre 2008:

  •  Det er ikke alltid lett å velge en ny bok. Derfor gir jeg deg mine valg og mine kommentarer. Jeg skriver ingen litterær anmeldelse, jeg bare forteller deg om jeg nytet min lesing eller ikke. September 2008:
    • The woman in the fith, Douglas Kennedy: jeg tenkte at jeg holdt på å lese skjønnlitteratur for så å finne ut mot slutten at denne boken var egentlig en science-fiction roman. Begynnelsen var virkelig full av spenning men slutten skuffet meg stort. Jeg hadde lest før « State of the union » av samme forfatter og hadde godt likt den.

    • The secret life of bees, Sue Monk Kidd: en veldig flott roman skrevet av en kvinne for kvinner. Veldig berørende, søt og samtidig spennende! Må leses!

    • The kite runner, Khaled Hossein: er ikke ferdig med den enda;-)

Leave a Reply

